abonneer nu
Service en bezorging

Klachten over bezorging abonnee-editie
Bent u abonneee en heeft u de abonnee editie Stellingwerf op woensdag na 18.00 uur nog niet ontvangen of een andere bezorgklacht, neem dan direct contact met ons op. Klachten kunt u doorgeven tijdens kantooruren van 08.00 uur tot 17.00 uur en uitsluitend op woensdag van 18.00 tot 19.30 uur via 088 800 2051, U kunt uw vraag ook stellen via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.

Bezorgklachten gratis editie
De gratis editie wordt bij niet abonnees verspreid in Blesdijke, Boyl, De Blesse, De Hoeve, Langelille, Munnekeburen, Noordwolde, Nijholtpade, Nijeholtwolde,  Nijelamer, Nijetrijne, Oldeholtpade, Oldelamer, Oldetrijne, Oosterstreek, Peperga, Scherpenzeel, Slijkenburg, Sonnega, Spanga, Steggerda, Ter Idzard, Vinkega, Wolvega en Zandhuizen. Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval de digitale versie lezen.  

U kunt via onderstaand formulier een klacht indienen als u in een van genoemde plaatsen woont.

Ik ontvang de Huis aan Huis krant en heb een klacht.

Abonnementswijziging:
Wilt u uw abonnementsgegevens wijzigen, bijvoorbeeld een verhuizing? Neem contact op met onze abonnementenafdeling via 088 - 800 2051 of nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl

Algemene voorwaarden abonnementen:
Klik hier om de algemene voorwaarden te downloaden.

Abonnementsoorten en prijzenoverzicht: Bent u benieuwd naar de verschillende abonnementen? Klik hier voor meer informatie.

Lees hier onze Privacy Statement

Kranten bezorgen
Ben jij gëinteresseerd in een krantenwijk? Klik dan hier.